Jak cały czas zdobywać nowych klientów?
Marketing napędza zainteresowanie i ruch. Ruch napędza sprzedaż, a sprzedaż – wiadomo – generuje zyski, które opłacają koszty i pozwalają na rozwój przedsiębiorstwa. Wielu właścicieli, co miesiąc, znaczną część budżetu przeznacza na reklamę. To właśnie ona jest dźwignią handlu! Na szczęście, w tej kategorii możliwości nie brakuje i Twoja marka może być bardzo widoczna. Wykorzystaj kilka wskazówek, które tutaj przedstawiamy, a nie opędzisz się od klientów!
Sprawdź czy Twoi klienci są w internecie
To wcale nie takie oczywiste, że każda usługa powinna reklamować się w sieci. Czasem mały warzywniak u Pani Hani lepiej zyskuje, gdy sąsiadki pod blokiem plotkują o wyjątkowej jakości produktów i nakłaniają się wzajemnie. Pani Hania nie będzie inwestowała np. w smycze reklamowe z nadrukiem, bo jej się to nie zwróci, ale gdy taki mały sklep już jest sieciówką, wtedy śmiało można rozważać takie rozwiązania. Marketing na szeroką skalę wygląda inaczej dla mikroprzedsiębiorców i dla większych „graczy”.
Co mogą dać targi, wydarzenie tematyczne albo konwent branżowy
Inaczej ma się sytuacja, gdy dział marketingu większej firmy bądź rynkowego giganta, opracowuje plan marketingowy. To siatka pomysłów, w których są slogany, banery, ulotki, wydarzenia czy okolicznościowe podarki. Wtedy na arenę warto zaprosić specjalistów, którzy idealnie do sytuacji dobiorą narzędzia marketingowe. Sklep Regalo.pl to jedna z wiodących marek, jeśli chodzi Ci po głowie np. druk UV Warszawa. To właśnie w stolicy, gdzie jest centrum wydarzeń, zwykle potrzeba nieszablonowych prezentów dla gości albo przyciągających wzrok gadżetów. Tą techniką oznakować można wiele przedmiotów – użytkowych bądź ozdobnych, więc jeśli planujesz właśnie większy event, koniecznie sprawdź ofertę sklepu i możliwości.
Jakie są inne sposoby na reklamowanie biznesu?
Internet otworzył ogromne drzwi do kreatywności w marketingu. Firmy korzystają z pozycjonowania, tworzenia rzetelnych treści na strony czy social media. Wiele marek korzysta z pomocy influenserów na Instagramie czy TikTok’u. Każdy sposób może przynieść korzyści, ale zanim wdroży się go w życie, należy dobrze ocenić, gdzie jest klient. Nastolatka zakochana w „kolorówce” chętniej skorzysta z Twoich promocji, gdy wyświetlą się na Instagramie, ale Pan Prezes wielkiej korporacji zauważy Cię, jeśli np. zostanie obdarowany przez Ciebie jakościowym upominkiem, np. piórem z grawerem. Grawerowanie laserem w Warszawie to usługa, która jest dostępna w wielu lokalizacjach, ale jeśli zależy Ci na terminowym i szybkim wykonaniu zamówienia, polecamy sprawdzić wspomniane Regalo.pl.
Artykuł partnera